anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Een vriend van me wil dat ik zijn tweedehands-pc wat oplap. Het komt erop neer dat ik de pc zou moete formattere en windows xp installere (die pc kan dat normaal gezien aan). Het probleem is nu dat ik het cd-rom station niet open krijg (als ik op het openknopje duw niet en ook niet als ik met een paperclip probeer dat verzonken knopje in te duwen). Ik vroeg me af of dit op te lossen is door een nieuw cd-station te installeren of de oorzaak erges anders ligt of of er een andere mogelijkheid bestaat alvast bedankt jonas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Heb die ellende ook wel eens gehad en met de paperclip lukte het mij wel nadat ik de stroom er af gehaald had. Dus schakelaar achter je systeemkast. Softwarematig een andere speler installen heeft geen zin. Is vaak puur hardwarematige kwestie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 bedoel je daarmee dat als ik een perfect werkend cd-station in die pc steek, dat ook dat niet open zal gaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2005 Nee dat bedoel ik niet hoor. Een perfect werkende zal wel opengaan. Maar de "huidige" wil wel eens openen als er geen stroom opstaat bedoel ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2005 het probleem is opgelost, bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen