anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Delen Geplaatst: 25 juni 2005 Heb ik net bf2 gekocht om lekker rond te vliegen in een mig , is volgens mij mijn joystick kapot. ik heb inmiddels alles geprobeerd. nieuwe windows installatie, directx 9c geinstalleerd, oude profielen en drivers verwijderd, andere spellen geprobeerd. ik kan hem met logitech gaming software niet meer goed kalibreren. ik heb een logitech extreme 3d pro. ding is 2 jaar oud en dagelijks gebruikt. http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/NL/NL,CRID=2221,CONTENTID=6954 heeft iemand nog een tip om te proberen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 Wat is er precies aan de hand, doet de joystick helemaal niets meer of reageerd de stick gewoon slecht ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 bij installatie van logitech gaming software kalibreert tie automatisch. bij het testen blijkt dan dat die cursor niet precies in het midden staat . als ik de handle naar rechts trek dan gaat die niet helemaal mee naar rechts maar blijft hij nagenoeg in het midden staan. gevolg is dat die mig onbestuurbaar wordt. als ik het handmatig aanpas blijft die mig onbestuurbaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 Als je de joystick nou kallibreert met het standaard windows kallibratie programma, werkt het dan wel goed? En probeer anders een geen drivers te gebruiken maar gewoon een nieuwe joystick: Start>Configuratiescherm>Joystick>Toevoegen>Aanpassen. In het scherm dat dan komt kun je instellen wat voor assen, knoppen enz. je joystick heeft. Veel succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen