Ga naar inhoud

Toetsenbord 'bevriest' systeem / USB doet het niet meer

Aanbevolen berichten

Om een of andere reden, sinds ongeveer een week, bevriest het systeem volledig zodra ik een toets aanraakt. De muis doet het niet meer, alleen een harde reset is dan nog mogelijk. Ik heb al een ander toetsenbord gebruikt maar dat heeft geen effect. Tegelijkertijd is ook USB ermee opgehouden. Ik ben teruggegaan naar een herstelpunt van toen alles nog goed werkte maar dat maakt geen verschil. Het toetsenbord werkt wel, als ik bij het opstarten in de BIOS gaat dan werken de toetsen normaal en is er geen probleem. Wie heeft suggesties? Alvast bedankt, Erik
Link naar reactie
Thanks Passer, het vreemde is dat er niks gewijzigd is, kast niet open geweest, temperatuur maakt niet uit (het gebeurt als de PC net aan is en na een dag aanstaan), geen vreemde blauwe schermen, Hitman Pro vindt niks vreemds, Norton Antivirus niet en toch is er iets mis. Het toetsenbord is een eenvoudig BTC bordje en ook met een ander bord gebeurt precies hetzelfde. Op een andere PC werken ze beiden feilloos. Groet, Erik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...