anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Delen Geplaatst: 25 juni 2005 Om een of andere reden, sinds ongeveer een week, bevriest het systeem volledig zodra ik een toets aanraakt. De muis doet het niet meer, alleen een harde reset is dan nog mogelijk. Ik heb al een ander toetsenbord gebruikt maar dat heeft geen effect. Tegelijkertijd is ook USB ermee opgehouden. Ik ben teruggegaan naar een herstelpunt van toen alles nog goed werkte maar dat maakt geen verschil. Het toetsenbord werkt wel, als ik bij het opstarten in de BIOS gaat dan werken de toetsen normaal en is er geen probleem. Wie heeft suggesties? Alvast bedankt, Erik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 1. over welk toetsenbord praten we? 2. krijg je ook foutmeldingen? BSOD's? (blauwe schermen) 3. 'sinds een week': heb je net vòòr die week iets aan je computer gewijzigd? (zowel hardware als softwarematig?, heb jij toen je kast open gehad?) 4. Je temperaturen al nagekeken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 Thanks Passer, het vreemde is dat er niks gewijzigd is, kast niet open geweest, temperatuur maakt niet uit (het gebeurt als de PC net aan is en na een dag aanstaan), geen vreemde blauwe schermen, Hitman Pro vindt niks vreemds, Norton Antivirus niet en toch is er iets mis. Het toetsenbord is een eenvoudig BTC bordje en ook met een ander bord gebeurt precies hetzelfde. Op een andere PC werken ze beiden feilloos. Groet, Erik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 'k zoek maar ff mee ... : wat vertellen je logboeken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2005 Mmmm, logboeken?? Wist niet dat ik die had, waar vind ik die? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen