Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik haal gisteren na mijn werk twee 12 cm fans. Ik kom thuis en zie direct dat deze niet passen. Ik doe de verpakking niet open en ga er vandaag mee naar de winkel (www.tones.be) Zij nemen deze terug want was in de originele verpakking + factuur, maar rekenen 30% stocking fee!!! Ik krijg nog 3.50 euro in aankoop bon weer, omdat de 8 mm fans - de 30% nog ietsje goekoper uitkomt. Ik check thuis mijn facturen, staat daar toch wel niets op van die stocking fee zeker?! Ik bel, en de eerste zegt gewoon letterlijk 'ik weet het niet', de tweede stelde dat ik maandag met de boekhouding moest bellen. Mijn vraag, is zo'n stocking fee legaal in Belgie? Waarom dan ook niet op de factuur? Ik wil hier echt mee verder gaan, maar weet niet waar ik daar in Belgie voor moet zijn. Sorry als dit niet het geschikte forum is maar ik vond dat niet. Is tenslotte een hardware probleem... Iemand input want dit zint mij echt niet...
Link naar reactie
Er staat ook nix van op hun site, wel staat het op bordjes in de winkel aan de kassa. Maar nix op de factuur, ik ben vrij zeker dat het illegaal is. Ok, ik had moeten meten thuis, maar iedereen kan toch iets verkeerd kopen. Staat er toch ook nix op hun site over die 30%??? Ik begin het idee te krijgen dat het helemaal niet mag. http://www.tones.be/info_voorwaarden.php
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...