anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Bij het gebruik van Skype met headset Plantronics Audio 90 kan ik wel horen wat er wordt gezegd, maar niemand verstaat mij. Drie maal gebeld met de HCC-hulp waarop ik een abonnement heb en die in het configuratiescherm onder de knop geluiden en audioapparatuur bij de volumeregeling microfoon het vinkje bij dempen weghaalde. Het komt steeds ongevraagd weer terug als ik ga Skypen. Ik heb Windows XP Home Edition, SP 2 en de laatste updates van midden juni 2005. Uiteraard heb ik een Firewall (Zonealarm). Volgens de helpdesk is die de oorzaak niet van de automatische demping. Mij werd aangeraden na formatering van de harde schijf Windows opnieuw te installeren. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Is er een andere oplossing dan een nieuwe installatie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 Je hebt twee keer een instelling ten aanzien van de microfoon in het betreffende configuratiescherm, waarbij de microfoon onder 'Sound playback' gedempt moet staan en die onder 'Sound recording' aangevinkt moet zijn. Skype heeft een optie om het een en ander automatisch te configureren, dit kun je eventueel uitschakelen en het vervolgens als hierboven instellen. Probeer het dan nog eens a.u.b. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen