anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Delen Geplaatst: 18 juni 2005 Per abuis heb ik in het bios van een pc een wijziging aangebracht. Ik heb de snelheid van de processor (amd 1000) gewijzigd van 100 mhz naar 133 mhz. De pc start nu helemaal niet meer op. Hoe is dit op te lossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2005 dan kun je het beste even je bios resetten door de biosbatterij er voor zo'n 3 tot 5 minuten uit te halen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2005 Meestal staat in de handleiding van je moederbord wel een procedure om de bios te resetten. Vaak kan dit namelijk ook met een jumpertje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2005 In het boekje van het bios staat dat ik de pageup knop bij het booten ingedrukt moet houden. Dit werkt niet. De batterij heb ik er even afgehaald en ook de jumper even eraf gehaald en de pc opnieuw opgestart. Nog steeds zonder resultaat, ook het keyboard werkt nu volgens mij niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2005 Probleem is opgelost! Jumper even op de andere instelling gezet en toen kon ik in de bios komen en heb ik de default setting geladen. Het jumpertje weer op zijn oorspronkelijke plaats gezet na het opstarten en alles werkt weer goed. Bedankt voor het meedenken! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen