anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Kennissen van mij hebben een travo van de printer (14V) aangesloten op de scanner (waar normaal 12V op hoort). :( De scanner doet nog wel, maar alles wat ingescant wordt krijgt een groene laag (zoals het kijken naar de Hulk). :P Is deze scanner nog te redden, werd mij gevraagd. Ik ben bang van niet, iemand een oplossing voor dit probleem??? Bij voor baat dank. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 het ding zou dan wel erg gevoelig zijn voor spanningsverschillen... meeste apparaten kunnen zo´n 20% + of - wel aan. maar als ook een zwart wit scan een hulk resultaat geeft, denk ik met jou dat jullie het ergste moeten vrezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 ik denk dat de scan lamp kapot is . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Hoi, Deinstalleer de scannerdrivers eens en zet ze er opnieuw op , is het dan nog groen dan is het denk ik einde verhaal. Wat ook kan is dat het scanner mechaniek niet is vast gezet tijdens transport en een of beide geleidenokjes van de lamp losgeschoten zijn. Scanner openen en kijken of er losse delen uitvallen en die terugplaatsen, is mij ook een keer gebeurd! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen