anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Goeieavond Allé ja, voor jullie mss, voor mij niet. Ik zal het probleem eens uitleggen: Ne maat van mij komt met zijn harde schijf naar mij thuis, omdat hij enkele files nodig heeft van op mijn pc. Ik sluit zijn harde schijf aan op mijn pc(als ge zo'n ide-kabel hebt, de tweede aansluiting oftewel de slave device) Mijn harde schijf van 160 zit op de master device aansluiting. Ik kopieer de files, computer opnieuw opstarten en lap, 160 Gb aan files kwijt. Wat ik wel zie is dat alle files van op mijn maat zijn hdd plots op mijn hdd staan. En toch heb ik niets moeten bevestigen van kopieren en vervangen of zo. Is er één of andere oplossing mogelijk waardoor ik mijn files terug kan hebben? Want in feite heb ik niets gehaald van mijn 160GB-hdd, want die files stonden op mijn 120 GB-HDD die sata is. En ik had geen andere harde schijven ter beschikking op back-up te nemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 [quote:e36df9c633="rataplantje"]Goeieavond Allé ja, voor jullie mss, voor mij niet. Ik zal het probleem eens uitleggen: Ne maat van mij komt met zijn harde schijf naar mij thuis, omdat hij enkele files nodig heeft van op mijn pc. Ik sluit zijn harde schijf aan op mijn pc(als ge zo'n ide-kabel hebt, de tweede aansluiting oftewel de slave device) Mijn harde schijf van 160 zit op de master device aansluiting. Ik kopieer de files, computer opnieuw opstarten en lap, 160 Gb aan files kwijt. Wat ik wel zie is dat alle files van op mijn maat zijn hdd plots op mijn hdd staan. En toch heb ik niets moeten bevestigen van kopieren en vervangen of zo. Is er één of andere oplossing mogelijk waardoor ik mijn files terug kan hebben? Want in feite heb ik niets gehaald van mijn 160GB-hdd, want die files stonden op mijn 120 GB-HDD die sata is. En ik had geen andere harde schijven ter beschikking op back-up te nemen[/quote:e36df9c633] Mischien Cut/Paste (knippen/plakken gedaan in plaats van Copypaste (kopieeren/plakken)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Heb je soms RAID 1 aanstaan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen