anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Hallo, Ik heb een nieuwe modem, de prestige 623R-T maar kan um niet goed installeren omdat de 'software niet voldoet aan de eisen van windows logo test'. Hij zegt wel: installatie met succes voltooid als ik um gewoon doorklik, maar toch gaat het niet goed daarna. Ik zie bv. ook geen DSL LED branden op de modem. Heb gekeken naar drivers op Internet, echter tevergeefs. Anyone tips? Groet, Emile Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 http://www.zyxel.com/support/driverlib.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Toevoeging aan bovenstaande: Die windows logo test wil alleen zeggen dat de drivers niet door Microsoft getest zijn. Altijd op "toch doorgaan" klikken, dit heeft verder geen gevolgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 [quote:6e142bbbf9="Kiyoshi"]Altijd op "toch doorgaan" klikken, dit heeft verder geen gevolgen.[/quote:6e142bbbf9]Idd, tenzij het echt geen XP drivers zijn :wink: Weet je zeker dat het drivers voor XP zijn, dan kan je ze gewoon installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Vaak kan je Windows 2000 drivers ook installeren. Geeft hij ook die foutmelding. Gebeurt vaak met ouder hardware bijvoorbeeld modems. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen