Ga naar inhoud

usb werkt niet

Aanbevolen berichten

[quote="have-fun"]hij staat daar op disabled (of hoe je het dan ook schrijft) maar je kan hem daar niet veranderen[/quote] dat moet doorgaans lukken met page up/page down knoppen, als je de cursor op ´disabled´ hebt gezet. vervolgens escape toets, en in menu kiezen voor ´exit and save settings´ (meestal f10 toets)
Link naar reactie
usb is ten tijde van win98 naar win98se geintroduceert en op veel moederborden uit deze tijd(Intel LX-TX-VX) aanwezig maar werkt zelden. Was het ook niet zo dat win98 het alleen ondersteund icm zelf toe te voegen drivers?, dit itt win98se die het van huis uit beheerst. Of ben ik nu in de war met win95/osrII ? Overigens schiet me ook nog te binnen; usb werkt niet in win98se icm een amd processor en een VIA usb controller miz DE reden waarom adsl-usb modems zo'n slechte naam hebben... Er is een update voor die het probleem oplost; http://support.microsoft.com/kb/q240075/
Link naar reactie
[quote:34a3fdfd9f="rwilligen"]usb is ten tijde van win98 naar win98se geintroduceert en op veel moederborden uit deze tijd(Intel LX-TX-VX) aanwezig maar werkt zelden.[/quote:34a3fdfd9f]Hmm, ik heb veel oud spul gezien, maar USB poorten heb ik tot nog toe wel werkend gekregen. Dat sommige apparaten problemen geven, dat is een heel ander verhaal. Waar ik hier over struikelde was dat USB in de Bios kennelijk niet aangezet kan worden, dan heb ik slechts 1 conclusie: het zit er niet op. Misschien denk ik te simpel, dat zou kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...