Ga naar inhoud

164 - Memory Size Error

Aanbevolen berichten

164 - Memory Size Error 2 korte biepjes en dus bovenstaande foutmelding. als ik via set up verder ga werkt hij wel correct. Via google kwam ik terecht op een site van IBM zelf (pc is IBM 433 mhz, intel celeron) en die gaf als oplossing 'Run Computer Setup'. Wat moet ik aanpassen ofzo? Het geheugen wordt herkent in het bios... win 98 se geïnstalleerd ook, verder geen geheugen aanwezig...
Link naar reactie
[quote:3c8ab968de="Hans.Vosman"]Je moet vermoedelijk de Setup uitvoeren, gaat meestal via een diskette en anders via de Bios. Daarna ben je de foutmelding kwijt. Waarom IBM gekozen heeft voor deze omslachtige aanpak, dat zou ik ook niet weten. Alleen, als je verhaal zo lees, dan heb je dat al gedaan. Blijft het probleem?[/quote:3c8ab968de] Nee, ik heb die 128 mb er maar terug uit gedaan. Ik zou eerlijk gezegd niet weten welke set up ik moet uitvoeren... Het zou al wel beter zijn als er 128 + 64 in kan, nu zit er 2x 64 in...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...