anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Als ik een USB memorystick of mijn fotocamera met het kabeltje aansluit op de USB poort, wordt deze wel herkend ( icoontje in werkbalk ) maar als ik in de verkenner ga kijken zie ik geen verwisselbare schijf ...... of iets dergelijks. Bij hardware veilig verwijderen staat wel de juiste naam van het USB apparaat. Het verwijderen en opnieuw installeren van de driver is niet de oplossing ( OS = Windows XP-Pro ) Wie weet wat de oplossing is ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Het zou heel misschien een stroomprobleem kunnen zijn. Probeer daarom de stick eens op een andere computer. En laat ons weten of dat helpt. Suc6. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb maar op een computer het probleem, bij de rest werkt alles..., en bij de probleemcomputer worden helemaal geen "verwisselbare schijven" weergegeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Heb je alle updates? En als dat niet helpt zou ik ff nieuwe install doen. En kijken of het dan wel werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 hier op men werk heeft men hetzelfde probleem, je steekt je stick erin, geeft een melding en dat het apparaat kan gebruikt worden maar staat niet in explorer. een echte oplossing heb ik er niet voor, maar als je gewoon aflogt en terug aanlogt dan zie je hem wel staan (stick laten zitten tijdens af en aan loggen). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen