anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Hya guys, Ik heb op zolder nog een oude laptop gevonden...een Gateway 2000 Solo.. MWja goed, hij start dus niet meer op. Er staat windows 95 op en na het laden van bios zeg maar (als het windows vlaggetje zou moeten komen) doet ie niks meer. Ik kan de harde wel gewoon lezen als ik boot met een bootdisk. Maar als ik wil formatteren houdt ie er bij 74% mee op... Ik heb scandisk ff gedraait, maar die zei dat alles goed was... Kan ik hier nog wat aan doen of kan ik dat ding gwoon weggooien? Greetz and thnx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 koop een nieuwe maar GEEN acer aspire 1501 LMi, want die pakt geen USB sticks :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Ok nu een antwoord wat mij helpt aub... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Kun je de schijf ook even testen? Vervangen is vrij duur, en bovendien zul je het waarschijnlijk ook moeten LATEN doen. Goed afwegen of het die investering wel waard is. Hou ook de accu in de gaten. http://www.duxcw.com/faq/hd/diag.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Neej dat is t zkrz niet waard...tis gwoon laptopje voor de lol als ftp servertje ofzow Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen