anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Bestaat er een mp3 speler met harde schijf die de volgende mogelijkheden heeft: 1. Versneld voor en achteruit spoelen met geluid 2. Markeringspunten maken op een specifieke tijd /positie in een track. ( Bv Minidisc kan dit) Heb meerder gave spelers gezien , maar allemaal kunnen ze dit niet.. Of..? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Bedoel je dat je een specifiek tijdstip wilt kunnen ingeven ? Of is het genoeg als je gewoon kunt zeggen dat ie een stukje moet herhalen dat je met de hand markeert ? Op mij iRiver H120 kan ik gewoon een stukje binnen een track tijdens het spelen markeren om dan te laten herhalen. Vooruitspoelen met geluid heb ik zelf nog nergens gezien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Idd... op mijn goedkope geenmerk 128Mb spelertje kun je ook punt A en punt B instellen en dan herhaalt ie dat stuk steeds. Vooruitspoelen gaat echter wel zonder geluid. Zijn mp3's überhaupt wel vooruit te spoelen met geluid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Ik denk het wel, maar dat zal veel rekenkracht/buffergeheugen kosten, dus ik denk niet dat je het snel zal zien op een draagbare speler. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Dank voor de reacties, IK bedoel mbt punt 2 geen a-b afspeelmogelkijkheid Ik bedoel ook niet dat de speler verder gaat vanaf het moment waar je het laatst gestopt ben na het afspelen, dit kan elke player, maar de mogelijkheid echt een blijvende markering kunnen aanbrengen op een specifiek tijd binnen een track, die permanent blijft , ook als ik een andere track daarna speel. Dit is voor mij van belang omdat ik vaak zeer lange tracks luister van een paar uur, gesproken programma's. Zodoende raak ik nooit het ount kwijt waar ik gebleven was. Nu doen ik dat door te 'knippen'in een track met Mindisc. .Hoop dat ik zo verduidelijkt heb wat ik bedoel.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Ik denk dat je in dat geval dan beter op de computer die lange nummers kan opsplitsen in meerdere kleine. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 ja nee, ja..:lol: Da;s geen optie. lang verhaal Maar anyway wat ik wil kan dus blijkbaar niet dat dacht ik al dank voor de reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Als ik de mp3-speler stop en uitzet, dan gaat ie bij de volgende keer verder waar ie gebleven was. Ik kan dan niet verder op een willekeurig ander punt in een andere track ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2005 Ik heb het gevoel dat niet helder is wat ik bedoel Nog es: Ik zoek een permanente makeermogelijkheid. een soort bladwijzer op een specifieke tijd binnen een track Laten we zeggen : ik heb track 1 van 66 minuten Ik stop bij 32.09 min. Ik wil hier een permanente markering op kunnen zetten. Eentje die dus ook blijft staan als ik naar track 2 verder skip en later weer terug ga naar track 1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Wat is dan het doel van de permanente markering? :-? Volgens mij is de beste oplossing gewoon het nummer in 2en splitsen dan idd en dat deel 1 en 2 direct achter elkaar aan worden afgespeeld. Of wil je echt een dynamisch vast punt zegmaar, een vast punt dat ook wel dat vaste punt blijft tenzij je op een x dat vaste punt op een andere plaats wilt hebben (geen ervaring met MD, dus niet helemaal een idee wat voor systeem dat is, komt die 'vaste-punt' info op de MD te staan, ook nog aanwezig na een paar andere schijfjes erin zegmaar?). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 Ik luister vaak lange tracks( radio uitzendingen bv) Een track is vaak meer dan een uur. Aangezien ik nooit het punt kwijt wil raken wat ik het laatst geluisterd heb( je bent dan tijden aan het zoeke) zoek ik de markeerfunctie. De IAudio M3 schijnt deze functie te hebben. echter lees ik er niks over terug in de users manual. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen