anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 mijn USB stick werkt niet op windows XP, hij detecteerd hem wel maar ik zie verder niets behalve een uitroepteken voor die stick bij apparaat beheer (Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code 1)) en die drivers zijn niet nodig (en pakt ie niet) onder windows XP wat moet ik doen? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Werkt ie op een andere PC nog wel? PS. een topic titel die slaat op je probleem is wel handig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 [quote:2161575da5="JBS"]Werkt ie op een andere PC nog wel? PS. een topic titel die slaat op je probleem is wel handig.[/quote:2161575da5] ja, hij werkt op een andere pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Werken andere USB apparaten wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 ja die werken ook prima! muis op 1 , webcam op 2, modem /adapter op 3. alles goed. zelfs als ik die verwissel op die 4 usb poorten maar die stick pakt hij niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Stop de stick in een USB poort. Verwijder hem vervolgens uit apparaatbeheer en probeer het vervolgens opnieuw. Krijg je nu weer het uitroepteken terug? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 helaas, ja. het uitroepteken blijft staan, en die wizard komt steeds weer tevoorschijn. terwijl XP geen stuurprogramma nodig heeft voor die stick. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 [quote:bc7457b753="vnielz"]helaas, ja. het uitroepteken blijft staan, en die wizard komt steeds weer tevoorschijn. terwijl XP geen stuurprogramma nodig heeft voor die stick.[/quote:bc7457b753]En wat als je die wizard gewoon eens volgt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 dat werkt dus niet, JBS. 'deze hardware kan niet worden geinstalleerd' dan een tekstbalkje ' de hardware werkt mogelijk niet goed omdat de software niet is gevonden'. hij vind niets op de driver cd, ook handmatig niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Om wat voor een USB stick gaat het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 onbekend merk, was een cadeautje :S staat niets op. dat helpt je ook niet he? ;) hij werkt op 2 andere pc's perfekt na het insteken, meteen als E: schijf herkend. dus het zal wel iets met mijn pc te maken hebben denk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 [quote:0e29177c85="vnielz"]onbekend merk, was een cadeautje :S staat niets op. dat helpt je ook niet he? ;) hij werkt op 2 andere pc's perfekt na het insteken, meteen als E: schijf herkend. dus het zal wel iets met mijn pc te maken hebben denk[/quote:0e29177c85]Heb je toevallig een andere USB om te kijken of die wel werkt? Eventueel even van iemand lenen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 zal het zsm proberen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Heeft die usb-stick een ledje? Gaat deze wel branden als je de usb-stick in de probleem pc inplugt? Welk merk is die probleem pc? Indien het geen merk pc is, welk merk en type moederbord? Heeft die Windows XP wel Service Pack 1 of 2? Heb je ook nog gecontroleerd welke info er staat bij Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 led lichtje brand niet. probleem pc = acer aspire 1501LMI laptop (amd 64 3000 / 512 ddr 4x usb2 ) ik heb geen probleemapparatuur, alles werkt naar behoren, behalve die USB stick (die prima op 2 andere systemen werkt). service pack 2 XP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 [quote:95957a9254="vnielz"] ik heb geen probleemapparatuur, alles werkt naar behoren, behalve die USB stick [/quote:95957a9254] Zover ik weet is het gebruikelijk als er een uitroepteken en/of een vraagteken in het apparaatbeheer staat, dat er dan info over te vinden is in Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur. Kun je iets meer vertellen over die uitroepteken? Staat deze bij [url=http://uk1.gateway.com/faq/portable/win98solo9100/Image144.gif]onbekende (Unknown) hardware?[/url] Zie je in apparaatbeheer wel de info over Enhanced Host controller, zoals op [url=http://premium1.uploadit.org/inasnum/usb2.JPG]deze afbeelding?[/url] Of post eventueel een afbeelding waarop die uitroepteken is te zien. Als je de laptop opstart zonder usb-stick, is die uitroepteken dan weg? Welke info toont [url=http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en]Everest[/url] over de usb-stick? Ook zou je nog kunnen proberen, met je usb-stick uitgeplugd, je laptop op te starten met een [url=http://www.knoppix.net/get.php]Knoppix Linux cd[/url] van versie 3.2 3.3 3.4 3.5 3.6 of 3.7. Als deze opgestart is, en je ziet de KDE Desktop, plug dan de usb-stick in 1 van de usb poorten. Verschijnt er dan een extra harddisk icoon op die KDE Desktop? En gaat het ledje van die usb-stick dan wel branden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen