anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Delen Geplaatst: 9 juni 2005 De error C1700 krijg ik als melding op onze aculaser c2000 (een laserprinter van epson). Hij valt dan ook meteen weer uit. Ik heb hem even open gemaakt, maar kon niet even een zekering vinden. (ik rook namelijk wel zo'n lucht....) Printer ging voor het eerst die dag aan. Is 3 jaar oud. Op internet is er niets over te vinden (ja, een paar die hetzelfde vragen, maar geen antwoord krijgen). De garantie is verlopen, dus wil ik er zelf eens naar kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 probeer eerst eens de drivers opnieuw te installeren. En schoonmaken van binnen kan nooit kwaad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 drivers zijn het niet ... (is namelijk de printer zelf die niet meer wil..) Schoonmaken is volgens mij een verhaal apart.. (vanwege de toner...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 met schoonmaken word denk ik ontstoffen bedoeld. :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 paul heb je hier wat aan . http://www.fixyourownprinter.com/forums/printer/10634 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 kijk, dat zie er veelbelovend uit. . . helaas geen oplossingen. . Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 [quote:9d4eac4908="Pistolenpaul"]kijk, dat zie er veelbelovend uit. . . helaas geen oplossingen. . Bedankt.[/quote:9d4eac4908] is the Epson AcuLaser C2000. Unfortunatly it is a model built for Latin America . je moet er wat salsa in doen. jammer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen