anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Ik heb een sony double layer DRu cd dvd writer gekocht. Hij herkent alleen maar DVDees. Ik heb als ondersteuning Nero 6 en heb nu een probleem. Hij schrijft en herkent dus geen normale cd roms van 80 min. Gebruik TDK maar anderen willen ook niet aanslaan. De sony website geeft aan dat het een buitenlands produkt is en dus geven ze geen product ondersteuning. Iemand bekend met dit probleem? Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Probeer eens een firmware upgrade. Zie de website van de fabrikant om te kijken wat de nieuwste is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Ja dat was een goed idee. Op de Ned. site van Sony kwam er niets. Op de intna. site had ik succes. Ga het uitproberen Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Probeer hem eens in een andere PC te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Zo kom ik inderdaad wat verder Dank Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 [quote:6361a26d56="dorus"]Zo kom ik inderdaad wat verder[/quote:6361a26d56]"Zo"? Met wat? Nieuw firmware of in een andere PC? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Met beide natuurlijk jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 [quote:e5570c9aa3="dorus"]Met beide natuurlijk jan[/quote:e5570c9aa3]Ik dacht dat je bedoelde dat het nu werkte, vandaar mijn vraag waarmee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 The firmware is okay! Geen resultaat, dus nu maar eens een andere computer proberen. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Herkent hij de cd's helemaal niet? Of lukt het branden niet goed. Ik heb namelijk wel de ervaring, dat maar weinig dvd branders cd's op volle snelheid kunnen branden. Iets lager gaat wel goed, bijvoorbeeld 32x of 40x ipv. 52x. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 je moet alles van nero er af halen . en opnieuw install . en je nero update naar 6.6.0.13 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Hallo allemaal, Nereo zegt dat ik er een schijf in moet doen. Dus hij herkent hem niet terwijl er wel een lege schijf in zit. Nero heb ik helemaal geupdate. Nogmaals DVD herkent hij wel en cd rom niet. Dank voor het mee denken jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Heb je in Nero niet het tabje per ongeluk op DVD laten staan in plaats van CD. Is maar een suggestie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Heb hem wel op cd staan. Ook de optie cd/dvd en lage snelheid geprobeerd . Hij blijft maar zeggen dat ik er een lege cd rom in moet doen. Ik zet hem maar eens in een andere computer. Er zat wel nero 6 software in maar ik heb deze totaal compleet op mijn harde schijf staan. Of.... jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen