Ga naar inhoud

Nieuwe DVD brander

Aanbevolen berichten

Hallo, Omdat ik binnenkort een nieuwe pc ga bouwen ( en ik al vrij zeker weet wat het gaat worden ) moet ik nog een keuze maken: welke dvd brander? Ik heb nu in een systeem een Plextor 708a zitten, bevalt uitstekend, maar er komt een systeem bij, waar ook een dvdbrander in komt. Moet ik dan voor een 'goedkope' Nec 3540 gaan, of toch bij mijn vertrouwde merk Plextor blijven? ( dan een 716a) Mvg
Link naar reactie
Ik heb nu mijn tweede NEC brander. Heb eerst de 1300A gehad en heb nu de 3500. Ik ben zeer tevreden over NEC. Ik heb ook gelezen dat de BenQ's erg goed zijn. Kijk naar de prijs zou ik zeggen. Ik vind Plextor ook te duur en heb het idee dat zo voort borduren op de naam van hun CD branders. Service schijnt wel goed te zijn maar ik ik zit daar niet zo op te wachten. Brandertje kost rond de 50 Euro en in de winkel krijg je ook gewoon garantie. Bovendien zijn er regelmatig firmwares voor NEC verkrijgbaar zowel officiele als niet officiele.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...