anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Hallo, Omdat ik binnenkort een nieuwe pc ga bouwen ( en ik al vrij zeker weet wat het gaat worden ) moet ik nog een keuze maken: welke dvd brander? Ik heb nu in een systeem een Plextor 708a zitten, bevalt uitstekend, maar er komt een systeem bij, waar ook een dvdbrander in komt. Moet ik dan voor een 'goedkope' Nec 3540 gaan, of toch bij mijn vertrouwde merk Plextor blijven? ( dan een 716a) Mvg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 De branders van NEC, LiteOn en BenQ doen wat mij betreft niet onder voor Plextor. Ik las laatst zelfs dat Plextor het binnenwerk bij BenQ gaat halen om goedkoper DVD-rewriters te kunnen produceren ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 1 ding staat vast, plextor is kwaliteit. Echter daar betaal je ook flink voor. Ik heb zelf een NEC 3520 gekocht een paar maand terug omdat die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ook BenQ heeft een goede brander, dus daar kun je ook naar kijken (kwam beste uit de test in de C!T) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Ik heb nu mijn tweede NEC brander. Heb eerst de 1300A gehad en heb nu de 3500. Ik ben zeer tevreden over NEC. Ik heb ook gelezen dat de BenQ's erg goed zijn. Kijk naar de prijs zou ik zeggen. Ik vind Plextor ook te duur en heb het idee dat zo voort borduren op de naam van hun CD branders. Service schijnt wel goed te zijn maar ik ik zit daar niet zo op te wachten. Brandertje kost rond de 50 Euro en in de winkel krijg je ook gewoon garantie. Bovendien zijn er regelmatig firmwares voor NEC verkrijgbaar zowel officiele als niet officiele. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Mijn NEC 3500A bevalt me goed qua dvd's. Met cd's iets minder. Benq heeft op het ogenblik waarschijnlijk de beste brandkwaliteit. Plextor is ook goed, maar is eigenlijk gewoon te duur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 [quote:5118ab9e29="gerben"]Benq heeft op het ogenblik waarschijnlijk de beste brandkwaliteit.[/quote:5118ab9e29]Niet slecht voor Made in Taiwan ... :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 [quote:d63ea58bf8="Obi-wan-kenobi"][quote:d63ea58bf8="gerben"]Benq heeft op het ogenblik waarschijnlijk de beste brandkwaliteit.[/quote:d63ea58bf8]Niet slecht voor Made in Taiwan ... :D[/quote:d63ea58bf8] Waar denk je dat de rest van de hardware vandaan komt ? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 [quote:d367fe781a="NoepZor"]Waar denk je dat de rest van de hardware vandaan komt ? :wink:[/quote:d367fe781a]China, dus niet de opstandige provincie ... :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 De meeste hardware fabrikanten hebben hun kantoor wel in taiwan wat ik zo dacht.. :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen