anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Hallo mensen! Een beetje een rare vraag misschien en duidelijk off-topic hier.. Maar het probleem is het volgende: Ik lees nu al een jaar of 5 computertotaal! Altijd met veel plezier! Vooral de nieuwtjes vind ik leuk. Maar ik begin steeds vaker artikelen over te slaan. Niet om iets af te doen aan de artikelen! Deze zijn zeker van goede kwaliteit! Maar ik denk dat ik gewoon toe ben aan iets anders. Ik zou graag wat dieper ingaan op de werking van hardware, programmeren, geavanceerdere probleemoplossing, etc! Misschien zelfs een wat wetenschappelijkere benadering. Zijn er bladen die op deze, of een van deze onderwerpen dieper ingaan? Of internetsites natuurlijk! Bedankt! Jasper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Wat betreft hardware kan ik je wel een tip geven. Namelijk het volgende blad: hardware.info, zie http://www.hardware.info/ Maar ook op http://tweakers.net kun je veel vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Het blad hardware.info is idd puur hardware, toch vind ik het blad niet veel dieper ingaan op hardware dan C!T. Ik denk dat je op een gegeven moment gewoon tegen het feit aan loopt dat de bladen je niet meer van interessante informatie kunnen voorzien omdat je zelf al redelijk veel weet. De doelgroep van een blad is natuurlijk de grootste groep, helaas dus niet de mensen die wat meer weten van pc's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Mischien dat C'T dan iets voor je is (Is geen C!T). Kijk eens op http://www.fnl.nl/ct-nl/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Dag mensen! Bedankt voor jullie reacties. Je hebt inderdaad gelijk comp-freak, ik lees inderdaad maar weinig nieuws de laatste tijd. Ik ga c't en chip gewoon eens proberen! Al is mijn eerste indruk hetzelfde. De onderwerpen zijn wel ongeveer vergelijkbaar. Maar nooit geschoten is natuurlijk altijd mis! groeten. jasper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Computer Technik is de meest technische. PC-Active is ook een goed blad net zoals Chip. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Ik heb zelf tegenwoordig een abbonement op C'T en heb m'n abb. op computer!totaal een tijd geleden opgezegd omdat het me niet meer kon boeien. Maar ook c't heeft veel onderwerpen die niet boeien, hoewel er meer boeiends in staat dan in computer!totaal. Echter is c't beter voor gevorderden dan computer!totaal omdat er meer technische informatie in staat en ook minder van die saaie windowsblaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 De C!T ben ik wel over te spreken.. kmis alleen dat ze niet al te diep op de hardware ingaan zoals Hardware.Info dat wel doet ;) Voor de rest: Toppie!!! 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Met een tijdschrift blijf je natuurlijk altijd houden dat je sommige artikelen niet leest omdat ze je niet interesseren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2005 Computer Technik ken ik niet. Klinkt duits? heb vanmiddag gelijk een C'T uit de winkel gehaald. Heb het eens doorgekeken. Eerste indruk is toch wel dat ze een wat andere onderwerpen behandelen. Daarnaast schrijven ze heel anders heb ik al gemerkt. Het taalgebruik is allemaal net wat lastiger (niet storend ofzo) en ze bijven niet lang bij naar mijn idee al te triviale dingen staan. Ik ga het de komende dagen eens goed doorlezen. En ook chip wil ik eens proberen! Bedankt voor jullie reacties! Jasper Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen