anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Beste mensen, Heb een acer n35 met ingebouwde gps ontvanger. Naast navigeren in de auto met tom tom 3 zou ik ook graag fietsroutes in mijn pda stoppen. Gps track maker vraagt echter naar de fabrikant van mijn GPS, wie weet dat? Met welk ander systeem is tie te vergelijken? Weet iemand raad? of kan het gewoon niet wat ik wil. Heb ergens gelezen dat bijv. Easy GPS niet werkt met de acer n35 groet Nik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Als je model er niet specifiek bij staat dan zou je "NMEA"-setting kunnen proberen. Dat is (voor zover ik het begrijp) de officieele/generieke standaard om met een gps(ontvanger) informatie uit te wisselen. Of je Acer als zodanig aangestuurd kan worden zou in de handleiding vermeld moeten staan. Het zou me overigens niet verbazen als de gps-ontvanger alleen maar via het standaardpakket (in dit geval TomTom) te gebruiken is ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen