anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Ik kan geen verbinding meer maken met mijn Pocket PC en de computer. Wanneer ik mijn Pocket PC inplug, verschijnt wel het popupscherm "Naar wijzigingen zoeken", maar na 2 seconden wordt de verbinding al verbroken. Ik heb intussen ActiveSync opnieuw geïnstalleerd (versie 3.8.0). Aan de bekabeling ligt het ook niet. Computer al meermaals opnieuw opgestart en Pocket PC al meermaals gereset. Het gaat om een iPAQ 2210 van HP Zijn er slimme computerfreaks ? :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Probeer het op een anedere USB poort bv 2.0 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Op geen van de drie USB-poorten werkt het. Intussen nog eens geprobeerd na herinstallatie van ActiveSync, maar nog altijd zonder resultaat. Het zijn drie 2.0 poorten die ik heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 in aparaatbeheer heb je ook geen vraagtekens of uitroeptekens bij USB adapters of controllers ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Neen, ook niet :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Nieuwe partnership aan proberen te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Partnership ? Wat bedoel je precies ? Ik ben een leek in het vak... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Partnership houd in dat wanneer je de PDA aansluit Activesync kijkt naar de naam van je PDA en als deze overeenkomt met de partnership begint te syncen. Wat ik denk is dat de partnership niet correct meer werkt waardoor er een fout optreed. Zie je na het syncen ook een kruisje staan?? Je kunt de partnership altijd verwijderen zonder dataverlies en Activesync zal bij het aansluiten van de PDA automatisch een nieuwe partnership laten configureren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Er staan inderdaad vier partnerships. Ik heb de drie foutieve verwijderd. Maar nog altijd zonder resultaat. Ik heb dan alle partnerships verwijderd en een nieuwe kunnen maken, maar ook nog altijd zonder resultaat. Ik zie na het syncen geen kruisje staan, mijn taakbalk-ikoon is tijdens de verbinding groen, wanneer er geen verbinding is grijs. Ik gebruik de nieuwste versie van ActiveSync 3.8.0 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Je kunt de PDA een softe reset geven zonder data verlies. Je ziet ergens aan de zijkant of onderkant een klein gaatje waar jeje pennetje in kunt drukken. Als je deze er voorzichtig in drukt voel je een clickje. Dan is hij gereset. Als dit geen soelaas bied kun je nog een harde reset proberen maar dan wis je alles op de PDA incl. alle instellingen. Als het niet erg is dat de PDA leeg wordt gemaakt kun je dat rustig proberen. Als er gevoelige data opstaat kun je eens proberen om Activesync op een andere pc te installeren en daarmee te syncen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Hoe doe je een harde reset ? Soft reset heeft geen resultaat :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 op de voorkant knopje 1 & 4 (Calender & iTask) ingedrukt houden en tegelijkertijd stylus in gaatje op de achterkant duwen, alle knopjes ingedrukt houden tot het scherm vervaagt, knopjes & stylus loslaten batterij reactiveren (iPAQ aansluiten op netstroom of soft reset uitvoeren). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Y E S !!! Hard reset én de profiles wissen en dan ActiveSync opnieuw installeren ! Bedankt ! :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen