anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Hallo allemaal, Sinds gisteren wilde ik mijn computer(Win XP) opstarten. :( Maar hij gaat wel aan de venilatoren draaien maar verder gaat hij niet. :o Ik denk (weet bijna wel zeker) dat dit een hardware fout is. Zouden jullie mij kunnen vertellen of dit zo is, en welke hardware dan stuk zou kunnen zijn????? Bij voorbaat dank, Luc ps. morgen ga ik naar de leveransier van mijn pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 specs??? Branden er lampjes? Heb je beeld? Gebeurt er iets als je op je tobo drukt? Zitten er opgeblazen condensatoren op je mobo ? Heb je recent iets aan je hardware/software veranderd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Er branden lampjes op het moederboard en op de pc kast. ik heb geen beeld. En waar zit de tobo?? em wat zijn opgeblazen condensatoren op je mobo???? Ik heb niet veel verstand van de hardware!!!!! En over het veranderen van de hardware ik had een 2e hd geplaatst en er weer uitgehaald en geen resultaat. :( de specs atlon xp 2800+ albatron moederboard 512 MB geheuren 80 GB WD HD en nog wat dingen ik weet niet of die van belang zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Check ff al je kabels, ruik ff achter bij je fannetjes(misschien iets doorgebrand), kijk bij al je chips of je zwarte brandplekken ziet zitten. Ik heb zelf het zelfde probleem :x . En bij mij is of m'n mobo of m'n videokaart doorgebrand :cry: . Je kan ook ff je bios flashen, omdat te doen moet je een jumpertje (2 kleine pinntjes met plastic hoesje) op je moederboerd +/- 5 seconde op een andere stand zetten. Klinkt ingewikkeld maar het valt wel mee, !!!! je moet alleen wel het goede jumpertje hebben !!!! Raadpleeg ook even je handleiding van je mobo, hier staat het meestal wel in vermeld. Good luck ! TILT Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 [quote="tilt"]Check ff al je kabels, ruik ff achter bij je fannetjes(misschien iets doorgebrand), kijk bij al je chips of je zwarte brandplekken ziet zitten. Ik heb zelf het zelfde probleem :x . En bij mij is of m'n mobo of m'n videokaart doorgebrand :cry: . Je kan ook ff je bios flashen, omdat te doen moet je een jumpertje (2 kleine pinntjes met plastic hoesje) op je moederboerd +/- 5 seconde op een andere stand zetten. Klinkt ingewikkeld maar het valt wel mee, !!!! je moet alleen wel het goede jumpertje hebben !!!! Raadpleeg ook even je handleiding van je mobo, hier staat het meestal wel in vermeld. Good luck ! TILT[/quote] Aangezien ik niet een exper ben met de computer hardware doe ik dit liever niet zelf. Ik ga morgen naar paradigit de computer leveransier. Dan laat ik het hun uitzoeken ik heb toch garantie!!!! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 sorry hoor, maar dan hoef je toch geen topic daarover te openen? :lol: :wink: no offence... :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb mijn pc eergister weer opgehaalt en het moederboard bleek kapot te zijn maar het viel onder de garantie dus OPGELOST. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2005 Je moederbord "kapot", dats een zeldzame.. Heeft ParaDigit er nog wat voor gevangen trwns? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2005 [quote:7866acdfbe="ikweetalles"]Dacht ik al; gewoon mobo kapot. Dat had je toch kunnen weten!![/quote:7866acdfbe] Ja, hij dacht het al maar hij zij niks... :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen