anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Delen Geplaatst: 4 juni 2005 Beste lezer, Mijn USB stick (Sweex, 32 mb) wordt sinds gisteren opeens niet meer herkend in windows verkenner. Daarvoor werkte hij probleemloos. In de taakbalk komt wel het icoontje onderin te staan en er wordt ook aangegeven dat het apparaat probleemloos werkt. Ik heb het op 3 verschillende pc's met windows 98, windows 2000 en windows xp geprobeerd, maar in alledrie de pc's kan ik niet meer zien wat er op de USB stick staat. Heeft iemand hier een oplossing/verklaring voor? Bij voorbaat dank ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2005 Heb je nog garantie? Heeft er namelijk veel van weg dat ie defect is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2005 [quote:e5622a17bb="Mystery1"]Mijn USB stick (Sweex, 32 mb) wordt sinds gisteren opeens niet meer herkend in windows verkenner. Daarvoor werkte hij probleemloos. In de taakbalk komt wel het icoontje onderin te staan en er wordt ook aangegeven dat het apparaat probleemloos werkt. (..) Heeft iemand hier een oplossing/verklaring voor? [/quote:e5622a17bb] Heb je in Windows XP en Windows 2000 voor het verwijderen van de USB-stickt, wel gebruik gemaakt van de icoon in systeemtray Hardware veilig verwijderen? Heb je al gecontroleerd via menu Start, rechter muis klik op Deze Computer > Beheren > schijfbeheer hoe die USB-stick daar getoond wordt? Als deze er staat als niet toegewezen ruimte, zou je daar een nieuwe FAT partitie kunnen aanmaken. Als op die USB-stick nog data staat, zou je deze kunnen proberen terug te halen via [url=http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html]TestDisk.[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen