anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Delen Geplaatst: 3 juni 2005 Heb net mijn Xerox 19"TFT geinstalleerd en getest met monitor.test. Heb een 0 dode pixelgarantie, maar zit na de tests met een vraag. Voordat ik met de garantie eventueel de monitor terugstuur wil ik eerst weten hoe ik een pixel van een subpixel onderscheid. Voor de duidelijkheid: bij een wit, rood, groen scherm zie ik op dezelfde plek een zwart puntje. Datzelfde puntje is rood bij een blauw of een zwart scherm. Kan uit de kleurkombinaties worden afgeleid of dit een dode pixel of subpixel is? Tweede zaak is dat er een schijnbaar klein stofje op een andere plek onder de glasplaat schijnt te zitten. Dit had ik ook al eens van een andere gebruiker van een TFT met voorhangende glasplaat vernomen. Verder een magnifiek scherm, zelfs bij standaardinstellingen. Ik ben bepaald niet verlegen om van mijn garantie gebruik te maken (die kostte overigens haast niets) , maar wil even nadenken of ik aan het terugsturen sla. De Xeroxen zijn niet in ruime mate voorradig, stel dat de volgende ook weer terug moet.... (ook daar geldt weer 14 dagen 0 pixelgarantie op). Dus concreet: is uit te maken of dat ene puntje een pixel of subpixel is EN is een miniem stofje onder de glasplaat een reeel argument (samen met de pixel) de handel terug te sturen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 Altijd om proberen te ruilen ongeacht of er genoeg voorraad is, dit is niet jouw probleem. Iedere dode pixel/sub pixel is of wordt een bron van ergernis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2005 altijd ruilen idd je hebt garantie er is een kleine kans dat je niks terug krijgt maar ik denk van wel want je hebt garantie ik had ook een 0 dooie pixel garantie op mijn beeldscherm en dat beeldscherm is omgeruild vanwege een dooie subpixel daar deden ze bij mij niet moeilijk over :P:P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2005 Ik ga maandag aan de slag met de zaak. Gewoon staan op een omruil. Dank voor de reakties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 bij welke winkel had je gekocht?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Hierzo: http://www.progress.nl/ . Maar de exakte voorwaarden van de pixelgarantie hebben ze nergens vermeld. Zal mijn strengste en veeleisendste stem opzetten, morgen aan de telefoon. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen