anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Delen Geplaatst: 3 juni 2005 sorry, ik weet niet precies op welk forum deze vraag thuishoort. ik wil mijn tv aansluiten op mijn computer, zodat ik dvd's kan kijken. ik ben nu zover dat ik mijn video aansluiting heb verbonden met de scart van mijn tv, maar nu hgoorde ik dat ik nog een aantal dingen moet instellen, kan iemand mij daarmee helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 Hoi! Ik heb dit toevallig laatst ook gedaan. bij mij hoefde ik vrijwel niks te installeren/instellen. Ik had alleen de drivers van mijn grafische kaart.En het werkt. Je moet gewoon, pc op tv aansluiten, en dan in zo een kanaal gaan waar je ook dvd's/video's op kijkt.Als het goed is werkt ie dan. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Check wel in Configuratiescherm van je videokaart of alles goed is ingesteld, resolutie, PAL/NTSC enzovoorts. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Voor het gemak: ATI / NVIDIA kaart? Moeten allebei anders ingesteld worden. De Ati kaart moet gewoon een verdubbeling van het bureaublad naar de 2de monitor (tv in dit geval) maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen