anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Delen Geplaatst: 2 juni 2005 Goedendag,, Kwist niet helemaal waar ik deze topic moest starten... excuseer mij als het de verkeerde afdeling is... Maar hier mijn verhaal: Ik lees de laatste tijd wel eens verhalen over LinAV. Nu wordt hier alleen de Archos AV300-serie bij betrokken omdat de software daarvoor geschreven is. Nu mag ik mezelf de trotse bezitter noemen van een AV420. Kweet alleen niet of hier ook LinAV op draait.. Iemand die hier ervaring mee heeft?! :roll: Alvast bedankt!! Met vriendelijke groet,, Sylvester ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 De AV400 series gebruikt een andere (krachtigere) CPU dan de AV300 series dus ik zou gokken dat LinAV het niet doet op de AV400 tenzij het er special voor word gecompiled. Zeker weten doe ik dit echter niet. Misschien kan je een link geven naar waar je erover hebt gelezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Hier de link naar de site ;) http://linav.free.fr/index.php?page=home.php Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen