Ga naar inhoud

TIK! en pc doet niets meer


Aanbevolen berichten

mn buurjongen heeft een probleem mt zn pc, hij bewerkt er films op en games enzo... en laatst tijdens het videobewerken, hoorde hij een tik vanuit de kast, en toen deed de pc niets meer, en moest hij de pc opnieuw opstarten. hij heeft een dualboot, en ook in de andere windows (waar hij gewoon aan het werk is, en niet met films enzo) loopt hij vast...hij kan niets meer met de computer, want hij loopt heel snel vast. het maakt niet uit wat hij aan het doen is...hij loop gewoon vast ik dacht eerst dat de processor te warm werd, maar ik keek in de bios en daar was de processor 40 graden...nou dat is niet egt heet te noemen (temp had las ik af, na 1 uur die-hard film bewerken) toen dacht ik aan de voeding...180 watt is wel beetje weinig, zou dat het kunnen zijn? het systeem: pentium 4 2,2 ghz 512mb ram ati radeon 9600 2 hdd's en een 180watt voeding dus hij hoort best vaak een tik en dan loopt alles vast
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou ik weet niet of alles opnieuw installeren iets goeds brengt. Maarja ik kan et altijd proberen. Maar het is ook zo als de pc ergens druk bezig mee is (iets uitpakken van 700 mb bijv.) dan krijg je 9/10 keer een tik. Terwijl het toch een aardig snelle pc is... Ik word er nu toch echt helemaal gek van :evil: :( :-? :-? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...