anoniem Geplaatst: 1 juni 2005 Delen Geplaatst: 1 juni 2005 Beste forummers, Mijn weerstation is aangesloten op mijn xp computer via een rs232 kabel. De gegevens kan ik dan ook daar mooi aflezen en bewerken en ik zend de gegevens naar mijn website. Prima en prachtig dus. Nu heb ik een pda met navigatie gekocht en diende microsoft Active Sync te installeren. Ook prachtig en mooi MAAR...mijn Heavy Weather software wil niet meer. Toen ik uiteindelijk de pda software er maar weer afgooide werkte alles weer. Lastig en veel werk om alles weer in te stellen en alle weergegevens ben ik kwijt van de maand mei. Wie weet nu een oplossing? Ach mensen help mij. ( bij webwereld kan ik niet meer terecht. Nico Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2005 [quote:cf309b92b9="nik"]Beste forummers, Mijn weerstation is aangesloten op mijn xp computer via een rs232 kabel. De gegevens kan ik dan ook daar mooi aflezen en bewerken en ik zend de gegevens naar mijn website. Prima en prachtig dus. Nu heb ik een pda met navigatie gekocht en diende microsoft Active Sync te installeren. Ook prachtig en mooi MAAR...mijn Heavy Weather software wil niet meer. Toen ik uiteindelijk de pda software er maar weer afgooide werkte alles weer. Lastig en veel werk om alles weer in te stellen en alle weergegevens ben ik kwijt van de maand mei. Wie weet nu een oplossing? Ach mensen help mij. ( bij webwereld kan ik niet meer terecht. Nico[/quote:cf309b92b9] Dit heeft niks met hardware te maken en staat ook al in Software Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2005 Deze ciht en http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=145119&sid=e3f814954bb38b7e41394f95e6ca5f79 verder Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen