anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Delen Geplaatst: 31 mei 2005 yo, ehh... ik heb zo'n refill pakketje gekocht voor mn HP 3320. Die gebruik ik altijd, maar nu ik hem net gevuld heb, print hij plotseling gewoon weg geen zwart ? Heb blauw al een extra keer gevuld, zodat er wat meer in zit. Maar hij blijft rood printen zo'n beetje? Er staat in de "handleiding' ook dat ik de "koppen moet schoonmaken" ..dat programma dus moet draaien, maar dat kan ik nergens vinden in bij mn hp opties/printer eigenschappen? Iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 never mind, al gelukt :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2005 Wat was de oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2005 geen flauw idee, volgens mij was het intkpatroon wat ik altijd daarvoor gebruikt gewoon lek ofsow, ik heb een nieuwe gevuld, en die deed het na een paar keer printen perfect. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen