anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb een mooie mogelijkheid om mijn muis en toetesnbord te vervangen. Mijn oude gaat naar mijn zusje voor 20 euro zodat ik zelf een set kan aanschaffen. Ik heb 70 euro te besteden (inclusief de 20 euro van mijn zusje). De set moet draadloos zijn. De set moet geschikt zijn voor rts en race games. De set moet geschikt zijn voor autocad. Dit alles naast het normale surf en type werk. Ik zat te twijfelen tussen de Logitech LX500. [url]http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2162,CONTENTID=8773[/url] En de Microsoft wireless optical desktop pro. [url]http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=014[/url] Mijn vraag, welke van de twee is volgens jullie het beste en waarom? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Logitech is het beste. Ik vind de kwaliteit van Logitech beter dan van Microsoft bij toetsenborden. De muizen van Logitech werken ook altijd perfect. Dat kun je van sommige Microsoft varianten niet altijd zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 stap 1. ga naar een computerwinkel stap 2. vraag naar het tobo/muizen assortiment stap 3. 'test' de muizen/tobo's, liggen ze lekker in de hand, tikken ze goed enz enz enz. stap 4 koop het setje dat je het meeste aanspreekt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Het in de hand liggen is verder geen probleem, ik heb ze allebei al eens kunnen proberen. Het gaat er mij om welke het beste aansluit bij de rest van mijn wensen zoals ik die hierboven heb tentoon gespreid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Logitech set nemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Als ik al voor een draadloze set zou gaan, zou ik (voor €70) voor een [url=http://tweakers.net/pricewatch/94498]LX 700[/url] gaan. (wat een gedoe zeg: geen draadloze toetsenborden los verkrijgbaar :evil: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2005 Ik heb tegen inlevering van een oud toetsenbord 30 euro korting gehad bij dynabit, waardoor ik een lx700 voor 60 euro heb kunnen kopen. Bedankt voor jullie reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2005 Muizen van Microsoft komen uit het logitech lab, kijk maar een goed op de doos ;-) Ik zou zelf trouwens wel voor de logitech gaan, maar waarom draadloos? Ik kan het zelf niet echt ideaal noemen. Batterijen, zwaardere muis... :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 [quote:6dd17be9c4="Orcer"]Ik heb tegen inlevering van een oud toetsenbord 30 euro korting gehad bij dynabit, waardoor ik een lx700 voor 60 euro heb kunnen kopen. Bedankt voor jullie reacties.[/quote:6dd17be9c4] 60+30 = 90 wel nogal duur (pricewatch: 68 ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 Tsja, maar nu issie goedkoper uit, en daar gaat het tenslotte om :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 De reden dat ik draadloos wilde, is dat ik maar weinig ruimte heb op mijn bureau om een toetsenbord permanent neer te zetten, dus kan ik nu mijn toetsenbord in de kast zetten als ik klaar ben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen