anoniem Geplaatst: 30 mei 2005 Delen Geplaatst: 30 mei 2005 Goede avond, Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft of mij kan adviseren over een goede wireless webcam. Wij hebben op dit moment pasgeboren poesjes en heb mijn computer verplaatst om ze de hele dag te kunnen observeren en ze zijn ook de hele dag en avond live via internet te bewonderen. (www.belladolls.nl) Ik maak op dit moment gebruik van een Logitec QuickCam pro4000 en die doet het erg goed, alleen gaan we volgende week verhuizen en dan komt de PC ergens anders te staan dan waar de kittens worden grootgebracht en kwam het iedee van een wireless webcam bij mij op alleen kan ik zo 123 geen goede reviews vinden. gr, Richard van de Ven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Logitech heeft toch ook een Wireless Camera?!.... Hier de PriceWatch ;) http://www.pricewatch.info/item/20512 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Yep klopt, maar ik hoor daar hele slechte berichten over vandaar dat ik benieuwd ben of er ook nog andere (lees betere) zijn op dit moment. Zo niet wordt het waarschijnlijk een hee lange USB kabel :D In ieder geval bedankt voor je reactie. Gr, Richard Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Hmmz... vriend van mij heeft thuis ook zo'n ding.... Nooit een probleem mee gehad... Kweet niet wat ervaringen van anderen zijn :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 [quote:fac4703b94="richbel"] Zo niet wordt het waarschijnlijk een hee lange USB kabel :D [/quote:fac4703b94] zou er geen limiet staan op de lengte van een usb kabel (kwestie van vermogen-verlies over die lange afstand) en neen, 2usb-kabels aan elkaar hangen gaat dan niet werken :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen