anoniem Geplaatst: 26 mei 2005 Delen Geplaatst: 26 mei 2005 Ik heb een pentium II 433 mhz die maar niet verder geraakt dan de bios (gaat er vanzelf naar toe) ongeldige diskette steeds. Ik heb het diskettestation eerst uitgeschakeld in de bios, hielp niet. Dan mijn diskette station erin (dat dus 100% zeker werkt). Iemand een ideetje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2005 Wat is de volgorde van de Boot sequence? Staat er een harde schijf bovenaan? Bevat de harde schijf zowiezo een besturingssysteem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2005 Nee, hij zegt nu dat er geen besturingssysteem opstaat ook... Ik heb de bootvolgorde op alle manieren ingesteld. Er zit een windows 98 originele versie in maar gebeurd nix... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2005 1962 No operating system found. Press F1 to repeat boot sequence. En ja in de bios geraak ik ook... Maar dat is het. Ik heb zonet mijn cd rom aangesloten die 100% zeker werkt met windows 98 erin. Nu staat de cd rom ingesteld als eerste opstartapparaat maar steeds de bovenstaande melding... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2005 [quote:2ee04cfb29="HardwareSchorum"]1962 No operating system found. Press F1 to repeat boot sequence. En ja in de bios geraak ik ook... Maar dat is het. Ik heb zonet mijn cd rom aangesloten die 100% zeker werkt met windows 98 erin. Nu staat de cd rom ingesteld als eerste opstartapparaat maar steeds de bovenstaande melding...[/quote:2ee04cfb29]Je kunt niet opstarten van de Windows 98 installatie CD. Probeer eens een opstartfloppy van bootdisk.com: http://www.mirrors.org/archived_software/www.bootdisk.com/winfiles1/boot98se.exe Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen