anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Inmiddels ADSL, maar we missen het faxen! Is de volgende oplossing werkbaar? Voor de splitter een faxapparaat aansluiten dan splitter en adsl. Kan dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Nee, je mag volgens mij geen toestellen vóór de splitter aansluiten. Wel na de splitter (op de telefoonlijn, niet de adsl-lijn) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Maarre werkt die fax dan na de splitter gewoon(op de telefoonlijn)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Als je telefoon werkt zal de fax toch ook wel werken, denk je niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Als je nouw na de " phone" aansluiting een soort " T" stukje zet, dan kan je en de gewone telefoon en de fax blijven gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 [quote:6ee7bc718e="hans loois"]Inmiddels ADSL, maar we missen het faxen! Is de volgende oplossing werkbaar? Voor de splitter een faxapparaat aansluiten dan splitter en adsl. Kan dat?[/quote:6ee7bc718e] Hoi, Dat gaat niet, er mag niets voor de splitter zitten, Maar als je de uitgang op de splitter van de telefoon neemt, en daar een splitter op zet met twee aansluitingen, kan in de één de fax en de andere de telefoon. Of op de splitter een stopcontact voor een telefoon aansluit en dan een stekker met pootjes aan de ene kant en gaatjes aan de andere kant aan je telefoon of fax maakt.kunnen die twee in elkaar op die ene telefoon aansluiting op de splitter. succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Bij ons wel. Ik woon wel in België en we hebben hier een ander type splitter, maar dat maakt waarschijnlijk niets uit. We hebben hier een splitter die eruit ziet als zo'n stekker die vaak ook bij draadloze telefoons zit; de kabel die in dat geval naar de draadloze telefoon gaat is dan de adsl-lijn en de fax zit met z'n eigen stekker weer op die stekker geplugd. (Mijn excuses voor wat cryptische omschrijving) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen