anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Hallo, Allereerst even dit: ik ben een leek. Heb drie dagen geleden een nieuwe computer gekregen (Dell). Maar als ik deze opstart, duurt het ongeveer vier minuten voordat dit gebeurd is. Ik gebruik o.a. Norton, Poppeeper en Messenger. Inmiddels heb ik na veel 'kunst- en vliegwerk' mijn logfile op mijn bureaublad staan. Kan iemand hieraan zien of dat logfile in orde is of dat er mogelijk dingen instaan die zorgen voor het traag opstarten. Of is vier minuten normaal? B.v.d. voor een antwoord. Anneke (die dus echt een enorme leek is). P.S. Hoe moet ik trouwens het logfile op deze site zetten, indien iemand erom zou vragen? Het is namelijk behoorlijk groot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Vier minuten is wel lang. Is het een splinternieuwe Dell of een gebruikte? Welk typenummer? Met de originele recovery CD-ROM van Dell valt ook de originele installatie terug te zetten. Hoe groot is dat logbestand uitgedrukt in kilobytes of megabytes? 5MB kan ook over de e-mail. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Bedankt voor je zeer snelle reactie. Het logbestand is 8,27 KB. Ja, het is een spiksplinternieuwe Dell. Het typenummer is 2400 Basic D05245 (als je dit tenminste bedoelt). Kan ik het logfile op de site zetten en zo ja, doe ik dat dan bijvoorbeeld in een bericht als dit? B.v.d. Vr. gr. Anneke Quote Link naar reactie