anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Hallo, Mijn probleem is de volgende: Sinds korte tijd komt het regelmatig voor dat ik binnenkomende Emails, Nieuwsbrieven en bank-overzichten niet volledig afgedrukt kan krijgen van mijn laptop naar de printer b.v. a.. Emails: alléén de "Kop" vanaf "Van" t/m. "Onderwerp" en verder een blanko tekst. b.. Nieuwsbrieven: Alléén de "Kop" en als tekst rechthoekige vakken met rode kruisjes in vierkante kleine vakjes. c.. Bankoverzichten: alléén rechtsboven b.v. "Pagina 1 van 3" en verder blanko. Mijn printer is een HP Laserjet 5L en ik gerbuik windows 98. Misschien heeft iemand een suggestie? Bij voorbaat dank! JB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 install hem eens opnieuw . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 deze noteerde ik ooit voor het printprobleem in oe: probeer eens het volgende ga naar start-uitvoeren-type:regsvr32 inetcomm.dll [enter] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen