Ga naar inhoud

Draadloze netwerkverbinding Lap Top

Aanbevolen berichten

Ik heb iets vreemds: als ik m'n Acer 4002 WLMi - Intel Centrino dus ingebouwd draadloos netwerk - aanzet MET de stroomkabel er in dan heb ik een perfecte draadloze internetverbinding. Als ik hem nu aanzet op accustroom dan LIJKT het alsof het maken van verbindingen met websites trager verloop, inloggen bij MSN lukt bijvoorbeeld vaak niet of pas na heel veel pogingen, het openen van sites duurt vaak even of mislukt terwijl bijvoorbeeld downloaden, als het een maal van start is, wel op normale snelheid verloopt? Ik heb me eerst een poosje afgevraagd of het aan mij ligt maar het verschil tussen 220V of accustroom is echt en reproduceerbaar aanwezig. Het maakt niet uit of ik stroombesparende maatregelen aan- of uitzet (op de accu klokt hij de processor terug enzo maar welke instelling ik daar ook kies, dat maakt niks uit). Iemand suggesties waar dit aan ligt en, belangrijker nog, hoe ik ervoor kan zorgen dat ook op accurstroom alles werkt zoals ik wil. Thanks, Erik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...