anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Goede middag mensen, een probleem waar ik altijd voor heb gevreest is aangebroken. Een tweede pc start niet meer op. Ik kan 20x of 90x op de aan en uit knop drukken, maar hij springt niet aan. Alles is goed ingestoken. Wie kan me verder helpen? Voeding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 brand er een lampje op je mobo ? draaien er fans ?? indien niet = voeding (hoogstwaarschijnlijk) even de voeding van het mobo uitmeten zit de knop om je pc aan te steken wel goed aangesloten ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Dit geval lijkt me idd voeding of moederbord. Enige wat je dus kan doen is voeding vervangen, of ff doormeten. Dat doe je door hem zonder moederbord enzo aan te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 ik zal mijn buurman eens vragen of naar de winkel brengen. Wat gaat zo'n nieuwe voeding ongeveer kosten? en is het inbouwen veel werk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 [quote:b14865b9df]Wat gaat zo'n nieuwe voeding ongeveer kosten? en is het inbouwen veel werk? [/quote:b14865b9df] als het aan je voeding ligt he, .... indien wel , een voeding kost niet al teveel maar hangt wel af van je systeem, sommige systemen hebben 200w nodig en andere dan weer 500, je hebt voedingen van 30 euro to 200 euro naargelang wat jij en je systeem ervan verwacht maar over 't algemazan ben je er met 30-50 euro wel vanaf ook inbouw tijd hangt beetje van je systeem af maar valt meestal heel goed mee, een 30min a 1u naargelang je het netjes wil doen met de kabels Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 dankje. en hoe kan zoiets nu kapot gaan? de pc moet toch weg, heb er geen verstand van Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 [quote:3e125ef8c8]en hoe kan zoiets nu kapot gaan? [/quote:3e125ef8c8] hoe aan dingen kapot ? - kwaliteit (minder goede koeling, transfo, ....) - ouderdom - verkeerd gebruik (te zwaar systeem, voeding constant op max of over) - fabrieksfout (slechte aansluitingen, ....) enz .... enz.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen