anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Delen Geplaatst: 24 mei 2005 In Computer!Totaal (misschien halfjaar tot jaar geleden) beschreef een lezer hoe hij een usb-drive had omgebouwd tot een soort USB-naar-IDE-kabel, waardoor hij (als ik het goed onthouden heb) een hot-pluggable IDE-uitbreiding had gecreëerd. Leek me wel handig... Weet iemand dat artikeltje nog terug te vinden? Bedankt alvast! Tangopeter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Deze oplossing is/was ook te koop bij Conrad. En anders, een bestaand apparaat aanpassen (is vermoedelijk het minste werk). Het Elektuur artikel heb ik vermoedelijk niet. Ik kan het nog eens checken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Nee, het was een door een lezer van CompuetrTotaal ingestuurde oplossing, op basis van een usb-drive. Conrad-oplossing ga ik even bekijken, bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Dat wat die gebruiker heeft gedaan is puur de usb>ide controller uit een verwisselbare hardeschijf gehaald voor zover ik weet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 In het blad Comp.totaal februari 2005 staat er een artiekel over [b:f4a1c0e328]interne HD extern maken via usb[/b:f4a1c0e328] blz. 104 rechts onder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Yes! Dank Comp-Freak en Mehmet, dat was precies wat ik zocht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen