anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Delen Geplaatst: 21 mei 2005 ik heb laatsten een pc voor mijn vriendin in elkaar gezet. en nu wil haar systeem niet meer uitschakelen dus hij start nu elke keer opnieuw op. heb dit ook wel tijdens mijn stage meegemaakt met oudere systemen nooit een oplossing voor gevonden. een pentium 4 mobo: p4s800-mx-eaygz dus als iemand wat weet zou ik het graag willen weten. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 ACPI staat aan in de bios? Moederbord drivers ook geinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 zitten de stekkertjes van het aan/uit knopje allemaal goed? En heb je deze ook goed verbonden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 dat zit allemaal wel goed maar toen ik de cpu uit de box haalde warren er wat pennetjes krom want zeiden toen in de winkel dat ie uit een anders systeem kwam. dus zal van de week eerst effe terug brengen Thxs Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen