anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Delen Geplaatst: 21 mei 2005 hallo ik heb een netwerk en nu wil ik een partetie op mijn pc delen zo dat de andere computters hem ook kunnen gebruiken. als ik hem gewoon deel word ie gezien als map op de andere pc's maar hij moet tussen de hardeschijven komen. ik heb win XP en die in het netwerk hebben 98 en andere xp de computters zijn verbonden met crosscabels en die zijn alle maal op een computter aan gesloten de zelfde als die waar die ene partetie zit. robbert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 Dat is een zogenaamde drivemapping, rechtsklikken op netwerkomgeving of deze computer en dan kiezen voor netwerkverbinding maken, of via een commandprompt: net use x: //computernaam/sharenaam Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 oke dat is gelukt maar de andere computters zien die drive niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 je moet op elke computer doen wat Vencent zei... (tenminste, alleenop de computers waarvan je wilt dat ze die schijf zien) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?p=976748&highlight=#976748 daar verder.. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen