anoniem Geplaatst: 20 mei 2005 Delen Geplaatst: 20 mei 2005 Vorige week heeft de winkelier een nieuw bios geinstalleerd omdat de oude niet helemaal feilloos functioneerde. Sedert die tijd is er een nieuw probleem(pje). Na het opstarten van WinXP krijg ik het bekende aanmeldscherm met drie accounts. Met de muispijl kan ik er een aanwijzen. Als ik dan een wachtwoord wil typen is het toetsenbord opeens niet aangesloten. De aangeslagen toetsen voor het wachtwoord worden in ieder geval niet ontvangen door de computer. Alleen resetten helpt dan en bij de tweede start is er meestal wel verbinding tussen toetsenbord en computer. Het is een logitech desktop met draadloze muis en toetsenbord. Hoe kan ik dit weer verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2005 nieuwe batterijen . nieuwe (usb) drivers. nieuwe pc :wink: . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 [quote:0fa5d9b7de="plextor"]nieuwe batterijen . nieuwe (usb) drivers. nieuwe pc :wink: .[/quote:0fa5d9b7de] De ontvanger toetsenbord zitten niet op de zelfde frequentie en moet je ff de knopje/toetsenbord indrukken. RTFM "read the fine manual" van logitech Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 [quote:3fca2ff5ec="plextor"]nieuwe batterijen . nieuwe (usb) drivers. nieuwe pc :wink: .[/quote:3fca2ff5ec] Grapjas.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 Je zou eens kunnen proberen, in het bios 'usb legacy support' aan cq. uit te zetten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen