Ga naar inhoud

nVidia ASUS Extreme N5750 256MB TD GEEN BEELD:S

Aanbevolen berichten

ik heb nu voor een half jaar een ASUS EN5750 videokaart (FX5700 met pci-e) en tot de van vandaag heeft tie het goed gedaan.... zoals ik al zei.. tot de dag van vandaag.... vanmorgen zette ik namelijk mijn computer aan en kwam er geen beeldscherm door..... ik had een ander beeldscherm erop aangesloten dat precies het zelfde deed : NIKS:P (de computer startte wel op (hoorbaar:P)) ik heb daarna geprobeerd ASUS te bellen.... daarbij vond ik tot mijn grote verbazing dat ASUS alleen voor notebooks een nederlandse hulplijn heeft.... en dat ik voor videokaarten naar ASUS DUITSLAND moet bellen.... dit vind ik toch wel wat ver gaan aangezien er op de doos staat dat ASUS Service een van de beste is....daarnaast is mijn duits niet goed.... er is wel een nederlandse hotline... maar daar wordt niet binnen 10 minuten opgenomen dus daar hebben we niks aan..... HEEFT IEMAND EEN ADVIES??? Sander Monster PS er zit 3 jr garantie op de kaart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...