Ga naar inhoud

opstarten externe HD

Aanbevolen berichten

Mijn externe HD, kant en klaarprodukt met eigen voeding, dus geen zelfbouw, slaat elke 15 seconden aan en even later weer af. Zodra ik de USB kabel in mijn compu plug begint deze onrust. Als ie gebruikt wordt, doet ie netjes zijn werk. Als ie niet gebruikt wordt hoor ik hem per minuut zeker 3-4 keer opstarten, een paar seconden draaien en dan weer afslaan. Hierdoor is het apparaat ook niet via hardware veilig verwijderen van mijn systeem te krijgen. Als ik op stoppen druk krijg ik steevast de boodschap dt het apparaat door een ander proces in gebruik is. Tja, het proces van zinloos opstarten en stilvallen.... Ik kan me niet voorstellen dat dit de levensduur ten goede zou komen. Kan ik iets instellen om dit weer handelbaar te krijgen?
Link naar reactie
Ik ben er net vanmiddag achtergekomen dat er 2 jaar garantie op zit (hij is 1 1/2 jaar oud). Dacht dat het standaard 1 jaar was en ik zelf voor de problemen moest opdraaien. Ga maandag de leverancier maar eens bellen. Het is een Nederlands produkt. Dan moeten zij de aanwijzingen maar geven of het beestje omruilen. Dank voor je reaktie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...