Ga naar inhoud

sdram geheugen in een ddr geheugeslot

Aanbevolen berichten

Hallo mensen ff een korte vraag. Ik ben voor iemand in het bejaardenhuis een pc aan het samenstellen. Het hoeft niet bijzonders te zijn en er hoeven geen zware spellen op alleen maar wat kaart spelltje Bejeweleden nog wat andere kleine spelletjes. Nu heb ik een moederbord liggen dat ddr geheugen ondersteund maar ik heb wel 256 mb sdram liggen die er wel in past, maar werkt dat ook ???? als dat namelijk werkt dan kan ik vedder. Bedankt al vast. G.Bos
Link naar reactie
[quote:0308edea50="biker69"]Nu heb ik een moederbord liggen dat ddr geheugen ondersteund maar ik heb wel 256 mb sdram liggen die er wel in past, maar werkt dat ook ????[/quote:0308edea50]Ja zit wat in: als die 256MB module volledig past, dan moet het haast wel DDR SDRAM zijn en geen SDR SDRAM ...
Link naar reactie
[quote:52dce7a865="Obi-wan-kenobi"]Ja zit wat in: als die 256MB module volledig past, dan moet het haast wel DDR SDRAM zijn en geen SDR SDRAM ...[/quote:52dce7a865] Let wel, de lengte is exact hetzelfde.... alleen door de codering zou je hem niet in de slot moeten kunnen drukken! (ja ok, met een hamer kan je veel bereiken :wink: heb ik ook al eens bij mensen meegemaakt....)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...