anoniem Geplaatst: 13 mei 2005 Delen Geplaatst: 13 mei 2005 Hoi Modders, Ik ben hier hartstikke nieuw, maar heb al gelijk een brandende vraag :lol: Ik ben zo heel langzaam aan plannen aan het maken om m'n eigen kast te maken. En dan helemaal van scratch, dus ook de kast zelf maak ik handmatig. Maar ik heb een ontwerp in gedachten van een staande 'pil'-vorm, waarbij de breedte niet breder is dan ±12cm. Dat bracht me al gelijk op het volgende probleem: De meeste voedingen zijn breder dan 10cm.... [i:73064cad4f]Nu heb ik een aantal server-voedingen gezien (ipc-psu's), welke precies de maat hebben die ik zoek. Maar ik wil graag een moederbord die met AMD processoren werkt, en er een Media Center van maken. Ik heb 2 sites gevonden die deze voedingen verkoopt, maar nu is mijn vraag aan jullie; [b:73064cad4f]kan ik met deze voedingen ook AMD's gebruiken, of zijn dit formaat/type voedingen alleen voor servers?[/b:73064cad4f] De links voor de type voedingen die ik bedoel zijn [url=http://www.ieiworld.com/en/product_IPC.asp?model=ACE-830TU1#SPECIFICATIONS]hier[/url] en [url=http://www.rackmountmart.com/ps/ups.htm]hier[/url]. Belangrijjk is wel, dat ze minimaal 300W zijn, i.v.m. de betere videokaarten.[/i:73064cad4f] Nou, da's alvast een mooie lap tekst voor een eerste keer :P Mocht ik deze voedingen niet kunnen kopen, is het dan mogelijk (en te doen voor een beginner) om een normale voeding te modden, zodat hij ongeveer het volgende formaat heeft: L x B x H is [b:73064cad4f]25cm x 10cm x 4cm[/b:73064cad4f]. Groeten, Joram Quote Link naar reactie