Ga naar inhoud

Welk Geheugen, geluidskaart?

Aanbevolen berichten

Goedendag Ik ben van plan om op mijn computer een nieuwe geluidskaart en geheugen erbij tezetten. ik wil nog 512MB erbij zetten heb nu al TakeMS DDR 512Mb PC400/PC3200 CL3. Welk geheugen past daar het beste bij? En voor de rest wil ik nog een goede geluidskaart voor mijn 7.1 boxen ik heb voor deze geluidskaart ongeveer €65 over. Welke adviseren jullie me? Bart
Link naar reactie
[quote:5613362563="SVHC1"]ik heb ook weleens iets gelezen dat je beter een oem versie kan nemen of maakt dat niet uit??[/quote:5613362563]Voor 55 euro heb je dus niet de Retail- maar de OEM/bulk-versie. [quote:5613362563="SVHC1"]En welk geheugen adviseren jullie me?[/quote:5613362563]Hetzelfde geheugen combineert wel zo prettig. http://www.tweakers.net/pricewatch/88951 Ow wach ff, is niet helemaal hetzelfde ... dan kun je net zo goed TwinMos of Infineon nemen van de Hardware Concurrent of Euromaxi (Daar is die Audigy II toch het goedkoopst. :wink:
Link naar reactie
[quote:49bb974549="SVHC1"]Bedankt, ik heb ook weleens iets gelezen dat je beter een oem versie kan nemen of maakt dat niet uit?? [/quote:49bb974549] Het verschil zit in de bijgeleverde extra software, meestal games en demo's. Tevens is de ondersteuning weggezet bij je leverancier. De hardware blijft gelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...