Ga naar inhoud

Card-reader 512mb

Aanbevolen berichten

Ik wil een card-reader aanschaffen voor mijn 512mb sd-kaartje. Nu zie ik op de internet-pagina van Sweex dat de 16 in 1 card-reader kaartjes uitleest van 8-512mb. Aangezien ik binnenkort ook een 1gb sd-kaartje wil aanschaffen is mijn vraag of deze card-reader van Sweex deze echt niet aankan of wel. Of zijn er ander card-readers die dit wel kunnen. En eventueel voor later ook 4gb of 8gb kaartjes. Heeft er hier iemand ervaring mee? Bij voorbaat dank..........
Link naar reactie
overweeg eens om alle keren dat je een paar tientjes uitgeef even te wachten en een image storage tank aan te schaffen waar zo'n card reader inzit maar ook meteen bij 40 giefg opslag. De goedkoopste zijn in de orde van 130-140 euro (20 tot 40 gieg ruimte)... Kost iets meer maar dan hoef je die andere kaartjes ook niet meer te kopen....
Link naar reactie
[quote:ee5262979e="Zenos"][quote:ee5262979e="FTI"]ten eerste: ik zou HELEMAAL niet voor Sweex gaan, niet echt een goed merk[/understatement] :P [/quote:ee5262979e] mwoah, voor zo'n klein ding als een cardreader maakt het niks uit wat voor merk je hebt, een duurder merk is daarbij echt niet sneller.[/quote:ee5262979e]hat gaat ook niet om de snelheid . maar om de kwaliteid. en wat kwalitied betreft zit sweex in de zelfde klasse als trust :o
Link naar reactie
[quote:80bc84df2a="omygod"]Nou, het gaat mij in principe niet om het merk. Maar ik zie in de specificaties dat ie maximaal 512mb kan hebben. Nu wil ik weten of andere merken wel meer aan kunnen, omdat ik daar niks van in de specificaties kan vinden.[/quote:80bc84df2a] ik zal eerst maar eens kijken of de digicam wel meer dan 512mb aan kan. deze heb ik . http://www.apacer.com/apacer_english/product_html/embedded_card_reader_er151.asp 15 euro bij mycom
Link naar reactie
[quote:33d80e4e96="plextor"][quote:33d80e4e96="omygod"]Nou, het gaat mij in principe niet om het merk. Maar ik zie in de specificaties dat ie maximaal 512mb kan hebben. Nu wil ik weten of andere merken wel meer aan kunnen, omdat ik daar niks van in de specificaties kan vinden.[/quote:33d80e4e96] ik zal eerst maar eens kijken of de digicam wel meer dan 512mb aan kan. deze heb ik . http://www.apacer.com/apacer_english/product_html/embedded_card_reader_er151.asp 15 euro bij mycom[/quote:33d80e4e96] hij vraagt om sd kaarten te lezen groter dan 512 mb. je geeft op een kaard lezer die niet groter kan den 256 mb [quote:33d80e4e96]Mini SD Card: 16MB ~ 256MB[/quote:33d80e4e96] mijn trrust kaart lezer is niet zo oud, maar kan tot 512 mb voor sd kaarten
Link naar reactie
[quote:c877885f6f="sjouwer"][quote:c877885f6f="plextor"][quote:c877885f6f="omygod"]Nou, het gaat mij in principe niet om het merk. Maar ik zie in de specificaties dat ie maximaal 512mb kan hebben. Nu wil ik weten of andere merken wel meer aan kunnen, omdat ik daar niks van in de specificaties kan vinden.[/quote:c877885f6f] ik zal eerst maar eens kijken of de digicam wel meer dan 512mb aan kan. deze heb ik . http://www.apacer.com/apacer_english/product_html/embedded_card_reader_er151.asp 15 euro bij mycom[/quote:c877885f6f] hij vraagt om sd kaarten te lezen groter dan 512 mb. je geeft op een kaard lezer die niet groter kan den 256 mb [quote:c877885f6f]Mini SD Card: 16MB ~ 256MB[/quote:c877885f6f] mijn trrust kaart lezer is niet zo oud, maar kan tot 512 mb voor sd kaarten[/quote:c877885f6f] goed lezen baas Secure Digital Card: 32MB ~ 1GB Apacer ER151 :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...