Ga naar inhoud

cdrom verdwijnt?

Aanbevolen berichten

ik speel een game b.v. alles werkt ok. mijn cdrom en dvd rom werken ok en worden weer gegeven. ik ga wat internetten, ik wil weer een game spelen en heb cdrom nodig. zegt ie: dat er geen cdrom is en de cdroms worden ook niet weer gegeven onder mijn computer. start ik opnieuw op dan worden ze wel weer weergegeven.
Link naar reactie
pc start op en ze worden gewoon herkent etc. dan gebruik ik cdroms etc en ze werken ok. soms meedere keren geen probleem. soms na b.v een game zijn ze verdwenen. als je dan een game opnieuw start gaat dat niet omdat hij daarvoor cdrom nodig heeft. ------------------------ wat zijn virtuele schijven programmas? heb b.v wel een aida 32 en asus probe om gegevens af te lezen.
Link naar reactie
[quote:d47dbd8676="r.marijnissen"]pc start op en ze worden gewoon herkent etc. dan gebruik ik cdroms etc en ze werken ok. soms meedere keren geen probleem. soms na b.v een game zijn ze verdwenen. als je dan een game opnieuw start gaat dat niet omdat hij daarvoor cdrom nodig heeft. ------------------------ wat zijn virtuele schijven programmas? heb b.v wel een aida 32 en asus probe om gegevens af te lezen.[/quote:d47dbd8676] Maar wat ik bedoel is, worden ze bij de POST soms ook niet herkent? Dus vlak nadat je computer hebt aangezet. Dus nog voordat je in Windows zit. En heeft het scannen op virussen en spyware nog wat opgeleverd?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:b921421349="r.marijnissen"]ze worden ook bij de opstart herkent en dan werken ze ook. ze werken meestal niet meer na een game ofzo. maar het is de ene keer wel de andere keer niet. erg irretant. weet nu niemand een oplossing?[/quote:b921421349] waarom schop je een oude topic omhoog.
Link naar reactie
[quote:078e971a79="r.marijnissen"]moet ik weer een zelfde topic openen dan? het probleem is namelijk nog niet opgelost.[/quote:078e971a79] nee dat niet maar moet je dan wat op 11 Mei 2005 00:10 gestart is nu ineens weer omhoog schoppen eerste post 11 Mei 2005 00:10 laatste post 13 Mei 2005 18:06 .
Link naar reactie
  • 2 weken later...
pc is een p4 1.7 (geclokt op 2.0) 1024mb win xp de cdrom werkt na de opstart. 1 game gespeelt en na het stoppen met de game zijn de cdroms weg. soms zijn ze er dan nog maar dan zijn ze b.v na de 2e keer gamen weg. ik snap er niks van. laatst een andere game aan het installeren. tijdens het wisselen van cd1 naar cd2 werkten de cdroms weer niet meer. erg lastig. ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...