anoniem Geplaatst: 10 mei 2005 Delen Geplaatst: 10 mei 2005 ik speel een game b.v. alles werkt ok. mijn cdrom en dvd rom werken ok en worden weer gegeven. ik ga wat internetten, ik wil weer een game spelen en heb cdrom nodig. zegt ie: dat er geen cdrom is en de cdroms worden ook niet weer gegeven onder mijn computer. start ik opnieuw op dan worden ze wel weer weergegeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2005 Wellicht dat op 1 van de onderstaande sites de oplossing staat: http://support.microsoft.com/kb/314060/nl http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;315350 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 nee daar zit de oplossing niet. verder niemand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 Worden je spelers tijdens opstarten wel altijd herkent? Dus bij je BIOS? En scan je PC eens op virussen en spyware met nieuwe definities. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 heb je virtuele schijven programma's? bv alcohol120, clonecd, deamon tools etc. Schakel deze is uit: start, uitvoeren, msconfig, opstarten --> daar uitzetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2005 pc start op en ze worden gewoon herkent etc. dan gebruik ik cdroms etc en ze werken ok. soms meedere keren geen probleem. soms na b.v een game zijn ze verdwenen. als je dan een game opnieuw start gaat dat niet omdat hij daarvoor cdrom nodig heeft. ------------------------ wat zijn virtuele schijven programmas? heb b.v wel een aida 32 en asus probe om gegevens af te lezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2005 [quote:d47dbd8676="r.marijnissen"]pc start op en ze worden gewoon herkent etc. dan gebruik ik cdroms etc en ze werken ok. soms meedere keren geen probleem. soms na b.v een game zijn ze verdwenen. als je dan een game opnieuw start gaat dat niet omdat hij daarvoor cdrom nodig heeft. ------------------------ wat zijn virtuele schijven programmas? heb b.v wel een aida 32 en asus probe om gegevens af te lezen.[/quote:d47dbd8676] Maar wat ik bedoel is, worden ze bij de POST soms ook niet herkent? Dus vlak nadat je computer hebt aangezet. Dus nog voordat je in Windows zit. En heeft het scannen op virussen en spyware nog wat opgeleverd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2005 virtuele schijfprogramma's zijn proggies die zogenaamde cd/dvd rom spelers aan maakt, waardoor je computer denkt dat er een cd/dvd in je computer zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 ze worden ook bij de opstart herkent en dan werken ze ook. ze werken meestal niet meer na een game ofzo. maar het is de ene keer wel de andere keer niet. erg irretant. weet nu niemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 [quote:b921421349="r.marijnissen"]ze worden ook bij de opstart herkent en dan werken ze ook. ze werken meestal niet meer na een game ofzo. maar het is de ene keer wel de andere keer niet. erg irretant. weet nu niemand een oplossing?[/quote:b921421349] waarom schop je een oude topic omhoog. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 moet ik weer een zelfde topic openen dan? het probleem is namelijk nog niet opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2005 [quote:078e971a79="r.marijnissen"]moet ik weer een zelfde topic openen dan? het probleem is namelijk nog niet opgelost.[/quote:078e971a79] nee dat niet maar moet je dan wat op 11 Mei 2005 00:10 gestart is nu ineens weer omhoog schoppen eerste post 11 Mei 2005 00:10 laatste post 13 Mei 2005 18:06 . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Niet zeuren, hij wil gewoon een oplossing van zijn probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2005 Scan je PC eens op virussen en spyware met de nieuwste definities. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 ik heb mijn pc volledig gecheckt maar niks gevonden overgens plextor het valt mij op dat jij onderhand in elk topic wel wat te zeiken hebt. het lijkt wel of jij daarvoor op dit forum zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Heb je dit probleem altijd al gehad met deze computer? Of is het b.v. sinds een verandering van een andere Windows versie? Wat voor PC en welke Windows heb je trouwens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 pc is een p4 1.7 (geclokt op 2.0) 1024mb win xp de cdrom werkt na de opstart. 1 game gespeelt en na het stoppen met de game zijn de cdroms weg. soms zijn ze er dan nog maar dan zijn ze b.v na de 2e keer gamen weg. ik snap er niks van. laatst een andere game aan het installeren. tijdens het wisselen van cd1 naar cd2 werkten de cdroms weer niet meer. erg lastig. ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2005 Clock je CPU eens terug naar 1.7, en probeer het dan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2005 shit, dubbelpost :P maar ik denk niet dat het helpt om terug te klokken hoor :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen