Ga naar inhoud

XP ziet USB stick steeds als diskette

Aanbevolen berichten

XP ziet USB stick steeds als diskette. Mijn 64 MB stick werkte tot vorige week prima op al mijn PC's. Als ik nu mijn stick in de USB poort stop ziet mijn pc de stick als 3,5 inch diskette (A:) met 1,44 MB geheugen; ook wordt een normale schijf (K:) gemaakt die echter niet toegankelijk is. De A: is wel toegankelijk. Er kan echter maximaal 1,44 MB opgezet worden. Op nieuw formatteren helpt niet; ook helpt het niet als ik de driver er opnieuw opzet. Het maakt niet uit welke pc ik gebruik. De stick blijft gezien worden als de diskette drive. Met vriendelijke groeten, Richard
Link naar reactie
Ga als de stick aangesloten is een naar apparaatbeheer en verwijder dat diskette station en misschien ook nog iets onder de usb apparaten. Iig alles wat de stick kan zijn. Usb controller dus niet :wink: Zodra deze verwijderd zijn stick er uit, en er weer in om opnieuw te installeren als apparaat voor massa opslag.
Link naar reactie
echt als A:\?? niet als B:\?? Je (of iemand anders) zou hem hebben kunnen beveiligen, dus word hij als A (of B) gezien, waar wss eenprogramma op zou moeten staan (dat je weggeformateerd heb) om het te de-crypten ([size=13:94e75c3df4][b:94e75c3df4][u:94e75c3df4][i:94e75c3df4]DENK[/b:94e75c3df4][/u:94e75c3df4][/i:94e75c3df4][/size:94e75c3df4] ik)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...