anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Delen Geplaatst: 7 mei 2005 hallo, ik heb met een nieuw spel, Close Combat: First to Fight het probleem dat als ik de cd in mijn pc stop, het spel meteen opstart, alleen niet helemaal zodat hij stopt op een pop-up scherm, dat niet weg wilt: http://img153.echo.cx/img153/8201/ftf0mv.jpg nou weet ik dat je dat kan stoppen door het Automatisch afspelen van de CD-Rom uit te zetten, alleen ik kan die optie niet vinden :cry: Ik heb Windows XP en hulp zou zeer welkom zijn :) Ps. als dit topic op een verkeerde plek op het forum staat; excuses maar ik kon geen andere, geschiktere, plek vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 rechter muis klik op je cdrom station automatisch afspelen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2005 Moet je wat in het register veranderen. Klik op Start > Uitvoeren > regedit [Enter] In het register ga je naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDROM Dubbelklik de Autorun file en verander de waarde van 1 in 0 Afsluiten en opnieuw opstarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen